Sunday 27 March 2016

P E R N Y A T A A N



P E R N Y A T A A N


Saya yang bertanda tangan dibawah ini :
Nama             : ____________________________________
Umur              : ____________________________________
NIK                 : ____________________________________
Alamat            : ____________________________________
Menyatakan bersedia untuk _________________________ pada hari ________ tanggal ________________ kepada __________________________ sebagai bentuk tanggung jawab saya kepada ____________________________, apabila pada tanggal yang telah ditentukan saya tidak dapat memenuhinya maka saya bersedia dituntut sesuai dengan hukum yang berlaku.
Demikian penyataan ini saya buat dengan sebenar-benarnya dan tanpa adanya paksaan dari pihak manapun.


Saksi-saksi,


___________ , _____________
Yang membuat pernyataan



Materai Rp.6000



( _____________________ )
1.  ________________
2.  ________________
3.  ________________
4.  ________________
5.  ________________
6.  ________________
( ______________ )
( ______________ )
( ______________ )
( ______________ )
( ______________ )
( ______________ )




No comments:

Post a Comment